A La vertelt verhalen over mensen, producten en culturen
Doelen
- Meer online omzet
- Verhoog naamsbekendheid en traffic
Aanpak
- Instagram & Facebook Advertising inzetten
- Ideale doelgroep vinden
- Experimenteren met ad content
- Set up retargeting strategieën
À La Collection draait helemaal om de reis die de twee eigenaren in 2013 in India zijn begonnen. Ze raakten geïnspireerd door de lokale bevolking en wilden hun vele talenten en vakmanschap delen. Samen met de lokale vakman creëren ze unieke sieraden en interieurstukken.
À La Collection is erin geslaagd om prachtige content te creëren rondom hun collectie producten. Social media advertising leent zich uitstekend voor merken die een goed verhaal te vertellen hebben en over mooie content beschikken.
Wrkt Digital heeft À La Collection vijf jaar lang geholpen om snel online B2C te groeien.
Kanalen & tools
- Meta Advertising (Facebook & Instagram)
- TikTok Advertising
- Google Ads
- Klaviyo (e-mailmarketing)
- Databox (dashboarding)
- Google Analytics
- Google Tag Manager
- Wrkt Digital Growth Marketing aanpak
- Wrkt Digital E-commerce conversion path
Heb je vragen?
Neem contact met ons op. We helpen je graag!
Meer weten? We helpen je graag!
"*" geeft vereiste velden aan
Other cases
Koi Atelier
Doelen Vergroten van de naamsbekendheid Verhogen van websiteverkeer en videoweer...
Feather Women
Anne en Esther Vedder starten nieuw merk The Goals Increase brand awareness &...
Franky Amsterdam
Amsterdams sieradenmerk met grote groeiambitie The Goals Increase brand awarenes...