Fietsenwinkel.nl lanceert eigen premium fietsenmerk
Doelen
- Creëer online strategie voor private label Brinckers
- Creëer business case met online media planning
- Creëer social ads en SEA strategie
Aanpak
- Volledige marktanalyse Nederlandse markt
- Analyse van huidige aanpak en resultaten
- Strategiesessies
- Strategisch plan, prognose en business case
- Onderzoek media inkoop
- Uitgebreid keyword onderzoek
Resultaten
- Compleet online marketing plan
- Media budget en traffic prognose
- Business case voor 12 maanden
Fietsenwinkel.nl is een van de grootste fietsenverkopers in Nederland, met alle bekende merken in hun assortiment. Recentelijk hebben ze een eigen fietsenmerk gelanceerd: Brinckers, met een selectie hoge kwaliteit fietsen en e-bikes. Ze zijn van plan om de komende jaren een groot marktaandeel op te eisen.
Om dit voor elkaar te krijgen hebben ze een uitgebreid online marketingplan nodig, met:
- Social media advertising strategie, contentplan, remarketingstrategie, targeting aanbevelingen
- Tracking setup: o.a. Google Analytics, Facebook Pixel, Google Tag Manager
- A/B testing plan
- Keyword onderzoek, SEA campagnes
- Display retargetingstrategie
- SEO aanbevelingen
- E-mailmarketing strategie
- Business case, met omzetprognose, ROI, mediabudget
We hebben een compleet marketingplan voor ze uitgewerkt voor een periode van 12 maanden. Dit plan werd uitgevoerd door hun in-house marketing team.
Andere cases
No posts to show. Check posts query.