Feraggio

Heel the world
 

Nederlands luxe schoenenmerk wil de wereld veroveren

ferragio

Doelen

  • Set up e-commerce tooling
  • Verhoog online omzet
  • Verhoog brand awareness

Aanpak

  • Set up all tools voor tracking en advertising
  • Lanceer social media ad campagnes
  • Testen verschillende doelgroepen
  • Analyse resultaten in webshop & optimaliseer voor conversies

Dit nieuwe, Nederlands luxe schoenenmerk staat klaar om de wereld te veroveren. Na een uitgebreide product development fase is Feraggio erin geslaagd om de perfecte pump te creëren. Schoenen die er elegant uitzien, maar vooral ook heel comfortabel zijn. Hierdoor kunnen vrouwen eindelijk zonder pijntjes de hele dag pumps dragen.

"Heel the world" is het motto van Feraggio en daar wilden wij ze graag  mee helpen met onze expertise in online marketing, social advertising and conversieoptimalisatie.

Een verhoging van de brand awareness onder Nederlandse vrouwen en meer online omzet waren de doelen van Feraggio. We zijn begonnen met advertenties op Instagram en Facebook om de premium collectie van Feraggio aan vrouwen te tonen. De eerste resultaten zijn veelbelovend.

  • Met een klein budget hebben we ca. 500k vrouwen in hun doelgroep bereikt
  • De traffic op de website is fors toegenomen en stijgt nog steeds
  • Q4 van 2019 was met afstand hun beste kwartaal ooit qua online omzet

Heb je vragen?

Neem contact met ons op. We helpen je graag!

Meer weten? We helpen je graag?

Other cases

Share this story: