Zèvy

Scents for life

Zevy_Familie_sfeer

Doelen

  • Verhoog brand awareness en online omzet campagnes op Instagram, Facebook en TikTok.
  • Snel het volume sales vergroten om zo veel mogelijk mensen kennis te laten maken met de wasparfums van Zèvy.
  • E-mailmarketing optimaal inrichten om herhaalaankopen te stimuleren.

Aanpak

  • Ontwikkelen complete digital marketingstrategie
  • Optimale doelgroep identificeren
  • Testen opzetten voor meest effectieve ad content
  • Opschalen wanneer optimale combinatie is gevonden

Resultaten

  • Snelle groei aantal klanten en herhaalaankopen
  • Meer dan 1 miljoen mensen in Nederland bereikt 
  • 80% omzetgroei binnen 3 maanden

Zèvy creëert duurzame, exclusieve wasparfums voor de Nederlandse markt.

Andere wasparfums ruiken eigenlijk gewoon naar wasverzachter, maar Zèvy gaat een stap verder. Hun wasparfum bevat 100% eau de parfum en wordt gemaakt in samenwerking met 's werelds beste parfumhuis. Dit zorgt voor een luxe geurbeleving die doet denken aan de parfums van merken als Gucci, Armani en Guerlain.

Om Zèvy te introduceren bij het Nederlandse publiek starten we met campagnes op social media, zoals TikTok, Instagram, Facebook. Daarnaast zetten we ook Google Ads campagnes op en richten Klaviyo in voor e-mailmarketing.

Al snel wordt duidelijk dat de doelgroep van Zèvy voornamelijk bestaat uit vrouwen ouder dan 25 jaar. Uit de testen met verschillende soorten content blijkt dat voor user generated content video’s het goed doen in campagnes.

In de reviews die Zèvy binnenkrijgt zijn hun klanten razend enthousiast over de wasparfums. Een groot deel van de potentie van Zèvy zit dan ook in herhaalaankopen, want dit is bij uitstek een product dat je blijft kopen. Het aantal klanten neemt snel toe en dat geldt ook voor het e-mailbestand. Het zal niet lang meer duren voordat de wasparfums van Zèvy een vaste plek hebben veroverd in de Nederlandse huishoudens!

Kanalen & tools

  • Meta Advertising (Facebook & Instagram)
  • TikTok Advertising
  • Google Ads 
  • Klaviyo (e-mailmarketing)
  • Databox (dashboarding)
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager

"Met de advertising- en e-mailstrategie van Wrkt Digital zijn we de afgelopen maanden aanzienlijk gegroeid. Ze hanteren een unieke aanpak waarbij ze meerdere paid kanalen inzetten en constant optimaliseren over de kanalen en campagnes heen. Ze geven daarnaast realtime inzicht in de resultaten via gave dashboards!" - Tomas Breemen, eigenaar Zèvy

Heb je vragen?

Neem contact met ons op. We helpen je graag!

Meer weten? We helpen je graag!

"*" geeft vereiste velden aan

Other cases

No posts to show. Check posts query.